Composizione di drill twist

U stincu hè a parte di clamping di u drill per u centru è a trasmissione di putenza;U collu hè utilizatu per ritirà a mola quandu si tritura a fresa, è a specificazione è a marca di u drill bit sò generalmente incisi nantu à u collu;A parte di travagliu di twist drill ghjoca u rolu di tagliu è guida.U drill twist hè un strumentu per drilling u foru tondo di u travagliu attraversu u so tagliu rotativu relative à l'assi fissu.Hè chjamatu perchè a so scanalatura di mantenimentu di chip hè spirale è pare una torsione.

Twist drill hè u strumentu di trasfurmazioni di buchi più cumunimenti utilizatu.U tagliu principale lineare di stu tipu di trapanu hè più longu, i dui taglii principali sò cunnessi da u bordu horizontale, è a groove di tenuta di chip hè spirale (cunvene per a rimozione di chip).

Una parte di u groove spirale custituisce a faccia di rake, è a faccia di rake è l'angolo superiore determinanu a dimensione di l'angolo di rake.Per quessa, l'angolo di drill point rake ùn hè micca solu strettamente ligatu à l'angolo spirale, ma ancu affettatu da l'inclinazione di u bordu.

Chì ci hè a specificazione è u mudellu di drill twist?

Specifica è dimensione di drill twist:Φ 1.0、 Φ1.5、 Φ2.0、 Φ2.5、 Φ3.0、 Φ3.2、 Φ3.3、 Φ3.5、 Φ3.8、 Φ4.0、 Φ4.2、 Φ4.5、 Φ4.8、 Φ5.0、 Φ5.2、 Φ5.5、 Φ5.8、 ΦseiΦ,6.2、 Φ6.5、 Φ6.8、 Φ7.0、 Φ7.2、 Φ7.5、 Φ7.8、 Φ8.0、 Φ8.2、 Φ8.5、 Φ8.8、 Φ9.0、 Φ9.2、 Φ9.5、 Φ10.0、 Φ10.2、 Φ10.5、 Φ11.0、 Φ12.0、 Φ12.5、 Φ13.0、 Φ13.5、 Φ14.

 

Tabella di specificazione di u drill twist:

 

Punte elicoidali a gambo dritto GB/T,.3 -,Φ 3- Φ 20

 

Fora elicoidale a gambo dritto GB/T,.4 -,Φ 3- Φ 31.5

 

Forets hélicoïdaux à tige conique Morse GB/T,.1 -,Φ 6- Φ。

 

Perceuse à tige cône Morse avec manche standard et manche épais GB/T,.2 -,Φ 6- Φ 50

 

Foret hélicoïdal allongé à tige cône Morse GB/T,.3 -,Φ 6- Φ 30

 

Fora elicoidale in carbure, taglia 16.

 

U drill twist hà un diametru minimu di 3.5MM, è ancu 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 32 è altre specificazioni.

 

L'angolo di basa di drill twist include quattru parti: l'angolo superiore, l'angolo di u bordu trasversale, l'angolo frontale è l'angolo posteriore.

 

1. Top angle: L'angolo inclusu trà dui taglii di tagliu di drill twist hè chjamatu top angle.L'angolo hè in generale°, chì pò esse più chjuca quandu drilling materials soft è più grande quandu drilling materials hard.

 

2. Angulu inclinatu di u bordu horizontale: l'angolo inclusu trà u bordu horizontale è u tagliu principale hè chjamatu l'angolo superiore, di solitu 55.°.A grandezza di l'angulu diagonale di u bordu horizontale varieghja cù a dimensione di l'angulu dopu a macinazione.Quandu l'angolo di u spinu hè grande, l'angolo di a croce diminuisce, a croce diventa più longa, è a forza circunferenciale aumenta durante a perforazione.Se l'angolo posteriore hè chjucu, a situazione hè opposta.

 

3. Angulu di fronte: in generale - 30°~ 30°, massimu à u latu esternu, è l'angolo frontale negativu vicinu à u centru di u drill bit.U più grande hè l'angolo spirale di u drill twist, u più grande hè l'angolo frontale.

 

4. Angulu di ritornu: L'angolo di daretu di twist drill varieghja ancu, cù u minimu à a punta esterna è u massimu vicinu à u centru di u drill bit.Hè generalmente 8°~ 12°.

 

Precauzioni per l'operazione di drill twist:

 

1. Twist drills deve esse imballatu in scatuli spiciali per evitari vibrazioni è colissioni.

 

2. Un strumentu di misurazione senza cuntattu (cum'è un microscopiu d'uttellu) deve esse utilizatu per misurà u diametru di u drill bit per impediscenu chì a punta di tagliu cuntattate u strumentu di misurazione meccanica è esse dannatu.

 

3. Quandu in usu, u drill bit catturatu da a scatula di imballaggio deve esse stallatu immediatamente in u chuck di primavera di u spindle o in a rivista di l'uttellu induve u drill bit hè automaticamente rimpiazzatu.

 

4. Verificate regularmente a stessa cità di u spindle è a cullizzioni di primavera è a forza di clamping di a cullizzioni di primavera.Poveru stessa cità pruvucarà u drill bit cù un picculu diametru per rompe è u diametru di u pirtusu per esse grande.Una forza di serratura povera farà chì a velocità attuale ùn sia incoerente cù a velocità stabilita, è u mandrinu slitterà cù a fresa twist.

 

5. Per l'utensili di macchine CNC cù anellu di locazione, a prufundità di pusizioni durante a stallazione deve esse precisa.Se l'anellu di locazione ùn hè micca utilizatu, l'allungamentu di u drill bit installatu nantu à u spindle deve esse regulatu in modu coerente.Per e macchine di perforazione multi spindle, stu puntu deve esse pagatu più attente, è a prufundità di perforazione di ogni spindle deve esse coherente.S'ellu ùn sò micca cunsistenti, u drill bit pò ghjunghje à u pianu o fallenu per drill through the circuit board, risultatu in scrapping.

 

6. U microscopiu stereo 40x pò esse usatu per verificà l'usura di u tagliu di u drill bit.

 

7. Verificate sempre u pede presser spindle.A superficia di cuntattu di u pede di presser deve esse horizontale è verticale à l'arburetu principale senza scuzzulate, per impediscenu a rottura di perforazione è a deviazione durante a perforazione.

 

8. A durata di clamping di u drill bit twist shank fissu nantu à u mandrinu di primavera hè 4-5 volte u diametru di u manicu di drill prima ch'ellu pò esse clamped fermu.

 

9. A pila di basa di basa, cumpresi i platti di basa superiore è inferjuri, deve esse fermamente posizionatu è livellu in u sistema di pusizzioni di un foru di un slot in u bancu di travagliu di a perforatrice.Quandu s'utilice a cinta adhesiva, hè necessariu di prevene u drill bit di aderisce à a cinta, chì pruvucarà difficultà in a rimozione di chip è a rottura di perforazione.

 

10. A machina di perforazione hà un bonu effettu di aspirazione di polvera.U ventu di aspirazione di polvera pò riduce a temperatura di u drill bit, è à u stessu tempu, pò caccià a polvera per riduce l'attrito è generà alta temperatura.

 

11. Regrinding puntuale pò aumentà l'usu è i tempi di regrinding di twist bits, allargà a vita di bits, è riduce i costi di produzzione è e spese.

 

 

 

L'usu di drill twist

 

Chì sò e forme è l'usi di varii drill bits?

 

Utilizà è classificazione di frese elicoidali dritte

 

U drill twist manicu drittu neru hè affilatu.Hè aduprata per perforà i buchi in legnu è metalli.U trapanu d'impattu d'argentu hè smussatu.Hè utilizatu per perforare i buchi in i muri di cimentu è di brique.Hè un drill di custruzzione.Quandu a perforazione, u trapanu elettricu deve esse aghjustatu per avè a funzione d'impattu.

 

U megliu strumentu

 

U tipu è u scopu di u drill bit?

 

Avà ci sò parechje superfici d'oru rivestite cù filmi di metalli duru rari, chì sò fatti di azzaru d'arnesi è altri materiali è induriti dopu u trattamentu termale.Un tagliu di u cuteddu chì a punta hè macinata à un angolo uguale da i dui lati cù una ligera inclinazione in daretu per formà un angolo agutu.U trapanu ùn hà micca azzaru, ferru o aluminiu induritu da u trattamentu termale, è l'aluminiu hè faciule d'aderisce à u trapanu, cusì u trapanu deve esse lubricatu cù acqua saponata.

 

2. Punch fori in materiali di cimentu è materiali di petra, aduprà trapani d'impattu, cooperate cù trapani di petra, è a testa di taglio hè generalmente fatta di carburu cimentatu.A casa ordinaria usa trapani manuali elettrici ordinarii senza perforazione nantu à i muri di cimentu.

 

3. Perforà u legnu.Perforà i buchi nantu à i materiali di legnu è utilizate trapani di legnu inseme.I trapani di legnu anu un grande volume di taglio è ùn necessitanu micca una durezza di l'arnesi alta.U materiale di l'uttellu hè generalmente azzaru à alta velocità.Ci hè una piccula punta in u centru di a punta di bit, è l'anguli uguali in i dui lati sò relativamente grande, ancu senza angolo.Per una bona pusizione di fissazione.In fatti, un trapanu di metallu pò ancu perforà u legnu.Perchè u legnu hè faciule di calà è i chips brittle ùn sò micca fàciuli di esce, hè necessariu di rallentà a velocità di rotazione è spessu esce per caccià i brittle chips.

 

4. Tile drills sò usati per drill holes in ceramica è vetru cù più durezza.A lega di carbone di tungstenu hè usata cum'è materiale di l'uttellu.A causa di l'alta durezza è a povira durezza di u strumentu, l'attenzione deve esse pagata à l'usu senza impattu è à bassa velocità.

 

 

 

Classificazione di drill twist

 

U tipu è u scopu di u drill bit?Venite à vede

 

2. Center drill bit: generalmente usatu per drill u puntu centru prima di drilling.

 

3. Twist bit: Hè u bit più utilizatu in a fabricazione industriale.In generale usemu twist bit.

 

4. Super duru drill: U front-end di u corpu di drill o tuttu lu hè fattu di materiale super-duru strumentu strumentu, chì veni usatu pi drilling di materiali trasfurmazioni.

 

5. Oil hole drill bit: u corpu di drill hà dui picculi buchi attraversu quale l'agente di taglio ghjunghje à u tagliu per caccià u calore è i patatine fritte.

 

6. drill foru prufonda: Hè statu prima usatu pi drilling canna di fucili è casing petra, canusciutu macari comu drill canna.U drill per foru prufondu hè di tippu di scanalatura dritta.

 

Chì tippu di trapani di torsione in lega comunemente usati ci sò?

 

Trapani in lega cumuni, trapani in lega dritta, trapani in lega fissi, trapani in lega saldati, trapani in lega integrali, trapani in lega di forma non standard sò tipi cumuni di trapani in lega, trapani in lega OBS!

 

Chì sò e classificazioni di i trapani di legnu?

 

Trapano a tre punti, trapano a spirale, trapano a gongs, trapano piatto.

 

Three point drill: woodworking three point drill, adattatu per a perforazione di legnu generale, i buchi di viti, i buchi di mortare di legnu tondu, ecc. Aghju compru un set à un prezzu speciale di 20 yuan, da 3MM à un totale di 8 pezzi, chì si dice chì esse di qualità d'esportazione.Ci hè ancu un picculu vestitu cumpratu prima.Sembra chì hè un vestitu di quattru o cinque pezzi.Hè più corta è rivestita d'oru.Hè ancu assai faciule d'utilizà.U trapanu di trè punti deve esse u megliu per a perforazione di legnu.Hè faciule di localizà, ùn si move micca, è hè prezzu.

 

Twist drill: Twist drill hè generalmente utilizatu per forà metalli.Diversi metalli anu materiali diffirenti.Aghju compru più di 20 twist drills, è certi ùn sò micca cuncentrichi.Una volta chì u drill bit hè clamped, principia è scuzzulate.Esperienza persunale, hè megliu cumprà trapani twist caru, unu per deci.

 

Flat drill: U drill flat hè equivalente à scraping, perchè ùn ci hè solu un pezzu di metallu di u drill, chì hè perpendiculare à u legnu, cusì agisce cum'è un scraper.In generale, u cork pò affruntà, ma u legnu duru hè vergogna.

 

U gong drill hà dui taglii di cuteddu, unu di quale hè rispunsevuli di disegnà un circhiu, chì hè equivalente à u rolu di un cisele, l'altru di u cuteddu hè rispunsevuli di pala, è u mità di quale hè una piccula vite, chì hè utilizata. cum'è u centru di u circhiu.I buchi perforati da i gongs sò puliti, senza bavature è veloci.In generale, i gongs è i trapani sò longu è usati per perforà buchi profondi.

 

L'attenzione deve esse pagata durante l'operazione: perchè a superficia di cuntattu trà u corpu di perforazione è u legnu hè grande, u calore generatu da a friczione hè relativamente grande.Se u legnu hè relativamente duru, spessu fuma.Se u drill bit ùn hè micca cacciatu à tempu per rinfriscà, u drill bit serà ancu annealed è diventerà debule.

 

Pruduzzione di drill twist

 

Trà i drill twist cumuni nantu à u mercatu, ci sò drills bianchi è drills neri.Quale pò dì u materiale, u prucessu di fabricazione è l'usu di sti dui trapani?

 

U drill biancu hè macinatu, cusì a precisione di u drill biancu hè più altu ch'è quellu di u drill rolling,

 

Tramindui sò fatti di azzaru M2 high speed.Puderanu solu processà materiali cù durezza più bassa

 

Trattamentu generale di metalli non ferru, azzaru à pocu carbonu.

 

Di sicuru, ci sò HSS-E, HSS-PM è altri acciai d'alta veloce chì sò difficiuli di machinà

 

Per esempiu, l'acciaio di carboniu in lega, ghisa, acciaio inox, etc.

 

Chì ghjè u prucessu di produzzione di drill twist?

 

Da u blanking à a sgrossatura, dopu à a grinding fine, grooving, grinding the drill point, è dopu à fine grinding again, finu à l'imballazione, l'etichettatura è a spedizione!Diversi tipi di drill twist producenu effetti diffirenti.Per più di deci anni, Zhijia hà focu annantu à a ricerca, u sviluppu è a persunalizazione di drill twist!

 

Chì sò i requisiti tecnichi per i trapani twist?

 

L'aspettu deve esse privo di crepe, schegge, bruciature, taglienti smussati e altri difetti che affettano le prestazioni di servizio.

 

U drill twist hè un strumentu per drilling u tordu di u pezzu di travagliu attraversu u so tagliu rotativu relative à l'assi fissu.Hè chjamatu perchè a so scanalatura di mantenimentu di chip hè spirale è pare una torsione.

 

Trapano standard.U drill twist hè cumpostu da un manicu, un collu è una parte di travagliu.

 

(1) U diametru di drill twist hè limitatu da u diametru di u pirtusu.U groove spirale rende u core di perforazione più sottile è u drill bit hà una rigidità bassa;Ci hè solu dui cinturini ribbed per a guida, è l'assi di u pirtusu hè faciule di deflect;U bordu horizontale rende u centru difficiule, a resistenza assiale aumenta, è u drill bit hè faciule da swing.Dunque, l'errore di forma è pusizioni di i buchi perforati sò grande.

 

(2) A superficia di l'utensili di fronte è di daretu di i drill twist sò superfici curve.L'angolo frontale è l'angolo posteriore di ogni puntu longu u tagliu principale sò diffirenti, è l'angolo frontale di u bordu cruci hè - 55°.I cundizioni di cutting sò assai poveri;A distribuzione di a velocità di taglio longu u tagliu di u tagliu hè irragionevule, è a velocità di taglio di a punta di l'uttellu cù a forza più bassa hè u massimu, cusì l'usura hè seria.Dunque, a precisione di u foru machinatu hè bassa.

 

(3) U tagliu principale di u drill bit hè pienu, è a velocità di taglio di ogni puntu nantu à u tagliu ùn hè micca uguali, cusì hè faciule per furmà chips spirali è difficili di sguassà chips.Per quessa, u chip spessu graffia u muru di u foru per via di l'estrusione è l'attrito cù u muru di u foru, è a rugosità di a superficia dopu a machining hè assai bassu.

 

Ancu s'è a forma geomètrica di drill twist hè più ragiunate chè quella di drill flat, ci sò sempre i seguenti difetti:

 

(1) A diffarenza trà i valori di l'angulu di fronte in ogni puntu nantu à u tagliu principale di u drill twist standard hè troppu grande.L'angolo frontale di u tagliu principale à u latu esterno di u drill bit hè di circa + 30°;L'angolo di fronte vicinu à u centru di perforazione hè di circa - 30°, è l'angulu di fronte vicinu à u centru di perforazione hè troppu chjucu, risultatu in una grande deformazione di chip è una grande resistenza di taglio;In ogni casu, l'angolo di fronte vicinu à u bordu esternu hè troppu grande, è a forza di u tagliu hè spessu insufficiente quandu si machina materiali duri.

 

(2) U bordu horizontale hè troppu longu, è l'angolo frontale di u bordu horizontale hè un grande valore negativu, finu à - 54°~ - 60°, chì genererà una grande forza assiale.

 

(3) In cunfrontu cù l'altri tipi di strumenti di taglio, u tagliu principale di trapani twist standard hè assai longu, chì ùn hè micca favurevule à a separazione di chip è a rottura di chip.

 

(4) L'angolo posteriore di u tagliu ausiliariu à a banda di u bordu hè cero, risultatu in un attritu aumentatu trà a faccia posteriore di u tagliu ausiliariu è u muru di u foru, una temperatura di taglio aumentata, una usura più grande à l'angulu di u bordu esterno di u drill bit, è deterioramentu di a rugosità di a superficia machined.

 

 

 

 

 

Diane

 

Telefono/Whatsapp: 8618622997325

 


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022