Guida di selezzione per i tipi di tap

Cum'è un strumentu cumuni per u processu di filamenti interni, u tappettu pò esse divisu in tappettu di groove spirale, tappettu di immersione di bordu, tappettu di groove drittu è tappettu di filu di tubu secondu a forma, è pò esse divisu in toccu di manu è toccu di macchina secondu l'ambiente operativu. , è pò esse divisu in tap metricu, tap americanu è tap britannicu secondu e specificazioni.Taps sò ancu i principali strumenti di trasfurmazioni utilizati in tapping.

Oghje sparte cun voi una guida di selezzione di tap per aiutà vi sceglie u toccu ghjustu.

 

Classificazione di i rubinetti:

1. Cutting taps

- Rubinetto a scanalatura dritta: utilizatu per a trasfurmazioni à traversu è u bulu cieco.I filamenti di ferru si trovanu in slots di tap, è a qualità di filu ùn hè micca alta.Hè più comunmente utilizatu per trasfurmà chips brevi, cum'è a ghisa grisa, etc.

 

- Rubinetto di groove spirale: utilizatu per a trasfurmazioni di buchi ciechi cù a prufundità di u foru menu o uguale à 3D.I rottami di ferru sò scaricati longu u groove spirale, è a qualità di a superficia di u filu hè alta.10 ~ 20° spirale Angle tap pò esse trattatu cù a prufundità di filu menu o uguali à 2D;U 28 ~ 40° helical Angle tap pò processà a prufundità di filu menu o uguali à 3D;I 50° spirale Angle tap pò ièssiri usatu a processà a prufundità filu menu o uguali à 3.5D (4D sottu cundizioni di travagliu spiciali).

In certi casi (materiali duri, grande passo di denti, etc.), per ottene una forza di punta megliu, i tappi di groove spirali seranu utilizati per processà i buchi.

 

- Rubinetto a punta di vite: di solitu utilizatu solu per u foru passante, rapportu d'aspettu finu à 3D ~ 3.5D, scarica di chip di ferru, u torque di taglio hè chjucu, a qualità di a superficia filettata hè alta, cunnisciuta ancu cum'è toccu di punta di punta o toccu di punta.Quandu u tagliu, hè necessariu di assicurà chì tutti i pezzi di tagliu sò penetrati, altrimenti ci sarà u colapsu di i denti.

 

  1. Rubinetto per estrusiones

Pò esse usatu per a trasfurmazioni à traversu u pirtusu è u pirtusu cieco, furmendu a forma di denti attraversu a deformazione plastica di u materiale, è pò esse usatu solu per a trasfurmazioni di materiale plasticu.

 

E so caratteristiche principali:

1, utilizendu a deformazione plastica di u travagliu per processà u filu;

2, l'area trasversale di u tap hè grande, alta forza, micca faciule da rompe;

3, a vitezza di taglio hè più altu ch'è u tagliu di tagliu, è a produtividade hè ancu migliurata in cunseguenza;

4, per via di u prucessu di extrusion friddu, e proprietà meccaniche di a superficia di u filu dopu a trasfurmazioni sò migliurate, a rugosità di a superficia hè alta, a forza di u filu, a resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione hè migliorata;

5, senza trasfurmazioni di chip.

 

I svantaghji sò:

1, pò esse usatu solu per trasfurmà i materiali plastichi;

2. High costu di fabricazione.

 

Ci sò dui formi strutturali:

1, nisun tappettu di estrusione di groove d'oliu hè solu utilizatu per l'aghjunzione verticale di u foru cecu;

2, cù tappettu di estrusione di groove d'oliu hè adattatu per tutte e cundizioni di travagliu, ma di solitu i rubinetti di diametru chjucu per via di a difficultà di fabricazione ùn cuncepiscenu micca u groove d'oliu.

 

 

Paràmetri strutturali di i taps:

1. Forma è taglia

- Lunghezza tutale : l'attenzione deve esse pagata à certi cundizioni d'allungamentu particulare

- Lunghezza di slot: on

- Maniglia: Attualmente, u standard cumuni di manicu hè DIN (371/374/376), ANSI, JIS, ISO, etc. Quandu selezziunate u manicu, l'attenzione deve esse pagata à a relazione currispundente cù u manicu di l'utensili di tapping..

2.Parte filettata

- Precisione: selezziunatu da standard di filu specifichi, u filatu metricu ISO1/3 u gradu hè equivalente à u standard naziunale H1/2/3, ma deve esse attentu à i standard di cuntrollu internu di u fabricatore.

- Cutting cone: A parte di tagliu di un tap chì hà furmatu un mudellu parzialmente fissu.In generale, u più longu u conu di tagliu, u megliu a vita di u tap.

 

-Denti di currezzione: ghjucà u rolu di ausiliari è currezzione, soprattuttu in u sistema di tapping ùn hè micca cundizioni di travagliu stabile, più denti di currezzione, più grande a resistenza di tapping.

3.scanalatura di chip

- Tipu di groove: affetta a furmazione è a scaricazione di limatura di ferru, di solitu per i secreti interni di ogni fabricatore.

- Angulu frontale è angulu posteriore: quandu aumenta, u toccu diventa forte, chì pò riduce significativamente a resistenza à u tagliu, ma a forza è a stabilità di a punta di i denti diminuiscenu, è l'angolo posteriore hè l'angolo posteriore di a macinazione di pala.

- Numeru di slot: l'aumentu di u numeru di slot aumenta u numeru di taglienti, chì ponu migliurà in modu efficace a vita di u tap;Ma cumpressà u spaziu di rimuzione di chip, in u svantaghju di rimuzione di chip.

 

U materiale di u tap:

1. Acciaio per utensili:soprattuttu utilizatu per i rubinetti incisivi di a manu, chì ùn sò micca cumuni attualmente.

2. Acciaio ad alta velocità senza cobalto:Attualmente, hè largamente utilizatu cum'è materiale di tap, cum'è M2 (W6Mo5Cr4V2,6542), M3, etc., u codice di marca hè HSS.

3. Cazzaru à alta velocità chì cuntene obalt:attualmente, una larga gamma di materiali di tap, cum'è M35, M42, etc., marca codice per HSS-E.

4. Pmetallurgia di l'acciaio à alta velocità:Adupratu cum'è un materiale di tappettu d'altu rendiment, u rendiment hè significativamente migliuratu cumparatu cù i dui sopra, u metudu di nomi di ogni fabricatore hè diversu, u codice di marca hè HSS-E-PM.

5. Hmateriali in lega ard:di solitu sceglie particelle ultrafine, un bonu gradu di tenacità, principarmenti utilizatu per a fabricazione di un tappettu à slot drittu chì processa materiali di chip brevi, cum'è ghisa grigia, aluminiu altu di siliciu, etc.

 

U tap hè assai dipendente da u materiale.A selezzione di boni materiali pò ottimisà ancu i paràmetri strutturali di u tappettu, perchè hè adattatu per una alta efficienza, e cundizioni di travagliu più esigenti, è à u stessu tempu, hà una vita più longa.Attualmente, i grandi fabricatori di rubinetti anu e so fabbriche di materiale o formule di materiale.À u listessu tempu, per via di i prublemi di i risorsi di cobalt è di i prezzi, u novu azzaru d'alta veloce senza cobalt hè ancu esce.

 

Rivestimentu di u rubinettu:

 

1.ossidazione di vapore: toccu in u vapore d'acqua d'alta temperatura, a superficia di a furmazione di un film d'ossidu, l'adsorption di u coolant hè bona, pò ghjucà un rolu à riduce l'attrito, mentre impedisce u rubinettu è u materiale di taglio trà u ligame, adattatu per u processu. azzaru dolce.

2.Trattamentu di nitrurazione: nitrurazione di a superficia di u toccu, furmendu una strata di indurimentu di a superficia, adattata per u processu di ghisa, aluminiu fusu è altre materiale nantu à l'usura di l'arnesi.

3.steam + nitruring: vantaghji cumpleta di i dui sopra.

4.TiN: revestimentu giallu d'oru, bona durezza è lubricità di u revestimentu, è u rendiment di aderenza di u revestimentu hè bonu, adattatu per trasfurmà a maiò parte di i materiali.

5.TiCN: rivestimentu blu grisgiu, durezza di circa 3000HV, resistenza à u calore di 400 ° C.

6.TiN + TiCN: rivestimentu giallu scuru, cù una eccellente durezza è lubrificazione di u revestimentu, adattatu per trasfurmà a maiò parte di i materiali.

7.TiAlN: revestimentu blu grisgiu, durezza 3300HV, resistenza à u calore finu à 900 ° C, pò ièssiri usatu per trasfurmazioni d'alta veloce.

8.CrN: rivestimentu grisgiu d'argentu, u rendiment di lubrificazione hè superiore, principarmenti utilizatu per a trasfurmazioni di metalli non ferrosi.U revestimentu di u tappettu hà un impattu significativu nantu à u funziunamentu di u tappettu, ma attualmente, i pruduttori è i pruduttori di revestimenti cooperanu trà l'altri per studià u revestimentu speciale, cum'è LMT IQ, Walther THL, etc.

 

Fattori chì affettanu u tapping:

1 Attrezzatura di tapping

- Utensili di macchina: pò esse divisu in metudi di trasfurmazioni verticale è horizontale, per tapping, verticale hè megliu cà u prucessu horizontale, trasfurmazioni horizontale per cunsiderà s'ellu u raffreddamentu hè abbastanza.

- Maniglia di toccu : hè cunsigliatu di utilizà un manicu di tapping speciale.Se l'utensili di a macchina hè rigida è stabile, u manicu di tapping sincronu hè preferitu, invece, u manicu di tapping flexible cù compensazione assiale / radiale deve esse usatu quantu pussibule.Aduprate un drive quadratu sempre chì hè pussibule, eccettu per i rubinetti di diametru chjucu (

- Cundizioni di rinfrescamentu: per u tapping, in particulare i rubinetti di estrusione, u requisitu per u coolant hè lubricazione> cooling;In l'usu attuale, pò esse preparatu secondu e cundizioni di a machina strumentu (quandu si usa l'emulsione, hè cunsigliatu chì a cuncentrazione hè più grande di 10%).

 

2 U travagliu da esse trattatu

- Materiale è durezza di u travagliu: a durezza di u materiale di u travagliu deve esse uniforme, in generale ùn hè micca cunsigliatu di utilizà tappeti per travaglià sopra HRC42.

- Tapping foru di fondu: struttura di u foru di fondu, sceglite u bit ghjustu;precisione dimensionale di u foru di fondu;Massa di u muru di u fondu

 

3 I paràmetri di trasfurmazioni

3.1vitezza: a vitezza hè datu nantu à a basa di u tipu di tap, materiale, materiale trasfurmatu è durezza, i vantaghji è i disadvantages di l'equipaggiu tapping.

 

Di solitu sceltu secondu i paràmetri dati da u fabricatore di u rubinettu, a vitezza deve esse ridutta in e seguenti cundizioni:

- Scarsa rigidità di a machina strumentu;battitu di un grande tap;rinfrescante inadegwate;

- Materiale irregolare o durezza di l'area di tapping, cum'è ghjunti di saldatura;

- i tappi sò allungati o si usa una barra di estensione;

- Stendu, fora di fretu;

- Funzionamentu manuale, cum'è trapanu da banco, trapanu basculante, etc

 

3.2Feed: tapping rigidu, feed = 1 pitch/turn.Tapping flessibile è variabile di compensazione di manicu hè abbastanza: alimentazione = (0,95-0,98) pitch / rivoluzione.

 

Certi cunsiglii nantu à a selezzione di u toccu:

-Tolleranza di rubinetti di diversi gradi di precisione

 

Basi di selezzione: micca solu secondu u gradu di precisione di u filu per esse machinatu per selezziunà è determinà u gradu di precisione di u rubinettu.

-U materiale è a durezza di u travagliu processatu;

-L'equipaggiu di tapping (cum'è e cundizioni di a macchina, clamping shank, ambienti di rinfrescante, etc.);

-A precisione è l'errore di fabricazione di u tap stessu.

 

Per esempiu: trasfurmazioni filu 6H, in trasfurmazioni azzaru, pò sceglie 6H pricision tap;In u prucessu di ghisa grisa, perchè u diametru mediu di u tappettu porta più veloce, l'espansione di u pirtusu di viti hè chjuca, per quessa hè appruvatu di sceglie 6HX precisione tap, a vita serà megliu.

 

-Dimensione di u toccu forma esterna

1. Attualmente, i più utilizati sò DIN, ANSI, ISO, JIS, etc.

2.secondu e diverse esigenze di trasfurmazioni di u cliente o di e cundizioni esistenti per sceglie a lunghezza adattata, a lunghezza di u bordu E manighjà a dimensione quadrata;

3. Interferenza durante u prucessu;

 

Tap selezzione di sei elementi basi:

1, u tipu di filu di trasfurmazioni, metrica, britannica, americanu, etc.;

2. Tipu di filu pirtusu fondu, à traversu pirtusu o pirtusu cecu;

3, materiale di u travagliu trattatu è durezza;

4, u travagliu cumpletu a prufundità di filu è a prufundità di u pirtusu di fondu;

5, precisione di filu di u travagliu;

6, l'apparizione di u standard di tap (esigenze spiciali deve esse marcatu).

 

 

Benvenuti à a vostra dumanda in ogni mumentu!

 

 

Lillian Wang

Strumenti Giant Solu i migliori arnesi chì avemu fattu

Tianjin Ruixin Tools & Hardware Co., Ltd.
E-mail:wjj88@hbruixin.net

Whatsapp: + 86-18202510745
Phone / Wechat: +86-18633457086

Web:www.giant-tools.com

 

 


Tempu di Postu: Nov-10-2022