Ci hè poca differenza trà u file rotry è u fresa?

cumu selezziunà a forma di sezione di u file rotativu di carburu cementatu?

A forma di a sezione di u cutter di file rotativu di carburu deve esse sceltu secondu a forma di a parte per esse presentata, in modu chì e forme di i dui ponu adattà.Quandu l'archivimentu di a superficia interna, sceglite un schedariu mezzu tondo o un schedariu tondo (pezzu di diametru chjucu);U schedariu di triangulu deve esse sceltu quandu u schedariu di a superficia di u cantonu internu;U schedariu pianu o un schedariu quadratu pò esse selezziunatu quandu si prisentanu a superficia interna à l'angolo recto.Quandu cù u schedariu flat à u schedariu a superficia internu right angle, attenti à fà u latu strettu (bordu liscia) di u schedariu senza denti vicinu à un latu di l 'angulu drittu internu, accussì comu nun dannu a superficia angulu dritta.Selezzione di u grossu di i denti di lima

U grossu di i denti di u schedariu deve esse sceltu secondu a dimensione di l'indennità, a precisione di trasfurmazioni è e proprietà di u materiale di u travagliu.U schedariu di denti ruvida hè adattatu per a machining workpieces cù grande indemnità, precisione dimensionale bassu, grande forma è tolleranza di pusizioni, grande valore di rugosità di a superficia è materiali morbidi;À u cuntrariu, u schedariu di denti fine deve esse sceltu.Quandu s'utilice, deve esse sceltu secondu l'indemnità di machining, a precisione dimensionale è a rugosità di a superficia richiesta da a pezza.Selezzione di dimensione è specificazione di file di lega

A dimensione è a specificazione di u schedariu rotativu di carburu cementatu deve esse scelti secondu a dimensione è l'indennità di machining di a pezza di travagliu per esse machinata.Quandu u grandezza di trasfurmazioni hè grande è u marghjenu hè grande, u schedariu cù grande dimensione deve esse sceltu, altrimente, u schedariu cù taglia petite deve esse sceltu.Selezzione di denti file

U mudellu di denti di u file di testa di macinazione di l'acciaio di tungstenu deve esse sceltu secondu a natura di u materiale di u travagliu per esse presentatu.Quandu si prisentanu l'alluminiu, u ramu, l'acciaio dolce è altri pezzi di materiale morbidu, hè megliu aduprà un schedariu unicu dente (fresatura).U file à un dente hà un grande angolo frontale, un picculu angolo di cunea, una grande scanalatura di mantenimentu di chip, un bloccu di chip duru è un tagliu tagliente.

U schedariu rotativu di carburu cementatu, cunnisciutu ancu com'è fresa di fresa assortita d'alta velocità di carburu cementatu, fresa di carburu di carburu cementatu, etc., hè aduprata inseme cù mulinu elettricu d'alta velocità o arnesi pneumatici.Pò finisce ogni tipu di cavità di u moldu di metallo;Pulisci i lampi, bavature è saldature di castings, forgings and weldments;Lavorazione di smussatura, arrotondamento, scanalatura e scanalatura di diverse parti meccaniche;Lucidatura di u passaghju di u flussu di l'impeller;Pulite u pipeline;Finisci a machinazione di a superficia di u foru internu di e parti meccaniche;Ogni tipu di sculture metalliche è micca metalliche, etc. Hè stata largamente usata in i paesi sviluppati, è hè un mezzu impurtante per migliurà l'efficienza di a produzzione è rializà a mecanizazione di u travagliu di u bancu.Nta l'ultimi anni, stu tipu di strumentu hè statu popularizatu gradualmente è appiicatu in Cina.Cù u crescente numeru di utilizatori, diventerà un strumentu necessariu per fitters è reparatori.
Chì sò e precauzioni prima di utilizà u schedariu rotativu

1. Prima di u funziunamentu, leghjite Aduprate a vitezza per selezziunà a gamma di vitezza appropritata (per piacè riferite à e cundizioni di velocità di partenza cunsigliate).A bassa velocità affetterà a vita di u produttu è l'effettu di trasfurmazioni di a superficia, mentre chì a bassa velocità influenzerà a rimozione di chip, a vibrazione meccanica è l'usura prematura di i prudutti.

2. Selezziunà forma apprupriata, diamitru è prufilu denti per differente machining.

3. Selezziunà u mulinu electricu apprupriatu cù un rendiment stabile.

4. A lunghezza esposta di u stincu clamped in u collet deve esse 10mm à u più.(Eccettu per u manicu di estensione, a velocità varieghja)

5. Prima di usu, idle u schedariu rotary à assicurà bona concentricity.L'eccentricità è a vibrazione pruvucaranu un usu prematuru è danni à i pezzi.

6. Troppu pressione ùn deve esse usatu quandu usu, perchè troppu prissioni riducerà a vita di serviziu è efficienza di arnesi.

7. Verificate chì a pezza di travagliu è u mulinu elettricu sò chjappi currettamente è strettu prima di l'usu.

8. Purtate lunettes di sicurità apprupriati quandu usu.

[Metudu di operazione impropriu di u file rotativu di carburu]
1. A vitezza supera a gamma di velocità massima.

2. A vitezza upirativu hè troppu bassu.

3. Aduprate u schedariu rotativu in u groove è gap.

4. A prissioni è a temperatura di u schedariu rotary sò troppu altu, chì provoca a parte di saldatura per fallu.

Chì sò l'usi di u schedariu rotativu

Chì ghjè u scopu di u schedariu rotativu in lega?

Usu di u schedariu rotativu di carburu: pò finisce diverse cavità di muffa metallica;Pulisci i lampi, bavature è saldature di castings, forgings and weldments;Lavorazione di smussatura, arrotondamento, scanalatura e scanalatura di diverse parti meccaniche;Lucidatura di u passaghju di u flussu di l'impeller;Pulite u pipeline;Finisci a machinazione di a superficia di u foru internu di e parti meccaniche;Ogni tipu di sculture metalliche è micca metalliche, etc.

Chì sò l'usi principali di i schedarii rotativi di carburu cementatu

U schedariu rotativu di carburu cementatu hè largamente utilizatu in machini, automobili, navi, industria chimica, sculture artighjanali è altri settori industriali, cun effettu notevuli.U so usi principali sò: (1) finitura di vari cavità di muffa di metallu, cum'è muffa di scarpi, etc. (2) Tutti i tipi di sculture metalliche è non metalliche, sculture di rigali artigianali.(3) Pulisci u lampu, u burr è a saldatura di fusioni, forgiati è saldature, cum'è fonderie di macchine, cantieri navali è fabbriche di l'automobile.(4) Smussatura, arrotondatura è processazione di groove di diverse parti meccaniche, pulizia di tubi, finitura di superfici di buchi interni di parti meccaniche, cum'è impianti di machini, impianti di riparazione, ecc.

Chì sò i mudelli di schedarii rotativi di carburu?

1. Strumenti di carburu integrale, cumpresi frese twist per pasta fritta, frese, alesatori, fori, inserti di fresatura, frese a sfera, frese a lama di sega, frese coniche, calibri lisci, barre tonde e trapani.

2. I cutters di inserti in lega includenu reamers, spiral end mills, drilling and expanding forming cutters, cutters hub di l'automobile, taglienti di taglio à trè lati, frese in forma di T è diverse cutters formanti.

3. Strumenti indexable include carbure indexable end fresa, fresa indexable faccia, fresa indexable dovetail fresa è indexable trè latu latu.

4. Strumenti d'acciaio d'alta veloce, cumpresi fresa di fresatura d'acciaio d'alta velocità, drill-manu manca, fresa fresa sferica, cutter d'acciaio d'alta velocità di cobalt è varii cutters d'acciaio d'alta velocità chì formanu micca standard.

5. Strumenti spiciali per l'industria includenu quelli per l'industria di l'automobile, l'industria di e macchine di mobilizazione, l'industria di e macchine per cucire, l'industria di i muffa, l'industria di e macchine tessili è l'industria di circuiti stampati.

L'utensile di tornu in carburu cementatu hè saldatu da un insertu in carburu cimentatu è un portautensili in acciaio di carbonu.Hè carattarizatu da una alta durezza, resistenza à l'usura è resistenza à u calore.L'inseritu di carburu cementatu hè fattu di WC (carburu di tungstenu), TiC (carburu di titaniu), TaC (carburu di tantalu) è Co (cobalt) in polvere cù alta resistenza à l'usura è resistenza à u calore da sinterizzazione à alta temperatura.

Differenti carburi cementati sò adattati per diversi scopi, perchè pudete riferite à i seguenti, sperendu chì vi aiuterà!

Usu di lima rotativa di carburu:

Pò finisce ogni tipu di cavità di u moldu di metallo;Pulisci i lampi, bavature è saldature di castings, forgings and weldments;Lavorazione di smussatura, arrotondamento, scanalatura e scanalatura di diverse parti meccaniche;Lucidatura di u passaghju di u flussu di l'impeller;Pulite u pipeline;Finisci a machinazione di a superficia di u foru internu di e parti meccaniche;Ogni tipu di sculture metalliche è micca metalliche, etc. Hè stata largamente usata in i paesi sviluppati, è hè un mezzu impurtante per migliurà l'efficienza di a produzzione è rializà a mecanizazione di u travagliu di u bancu.Nta l'ultimi anni, stu tipu di strumentu hè statu popularizatu gradualmente è appiicatu in Cina.Cù u crescente numeru di utilizatori, diventerà un strumentu necessariu per fitters è reparatori.

L'usi principali sò:

(1) Finisci a machinazione di diverse cavità di muffa metallica, cum'è u muffa di scarpi, etc.

(2) Tutti i tipi di sculture metalliche è non metalliche, sculture di rigali artigianali.

(3) Pulisci u lampu, u burr è a saldatura di fusioni, forgiati è saldature, cum'è fonderie di macchine, cantieri navali è fabbriche di l'automobile.

(4) Chamfering, rounding and groove processing of various parts mécaniques, cleaning of pipes, finishing of interior hole surfaces of meccaniches, such as machinery plants, repair plants, etc.

(5) Lucidatura di u corridore di l'impeller, cum'è a fabbrica di mutori di l'automobile.

U schedariu rotativu di carburu cementatu, cunnisciutu ancu com'è fresa di fresa assortita d'alta velocità di carburu cementatu, fresa di carburu di carburu cementatu, etc., hè aduprata inseme cù mulinu elettricu d'alta velocità o arnesi pneumatici.U schedariu rotativu di carburu cementatu hè largamente utilizatu in a machina, l'automobile, a nave, l'industria chimica, a scultura artigianale è altri settori industriali.U schedariu rotativu di lega dura pò esse usatu per processà a ghisa, l'acciaio in ghisa, l'acciaio in carbonu, l'acciaio in lega, l'acciaio inossidabile, l'acciaio induritu, u ramu è l'aluminiu, etc. Cum'è u schedariu rotativu di carburu cimentatu hè clampatu nantu à un strumentu rotativu à alta velocità per manuale. cuntrollu, a prissioni è a velocità di alimentazione di u schedariu rotativu di carburu cementatu dipende da a vita di serviziu è l'effettu di taglio di l'utillita.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022