Usu & caratteristiche principali di Carbide Burrs

L'usu di frese di carburu:

U schedariu rotativu di carburu di tungstenu hè largamente utilizatu in a machina, l'automobile, a custruzione navale, l'industria chimica, a scultura artisanale è altri dipartimenti industriali, l'effettu hè notevuli, l'usi principali sò:

(1) finiscinu ogni tipu di cavità di muffa metallica, cum'è muffa di scarpi è cusì.
(2) tutti i tipi di sculture artisgianali di metalli è micca di metalli, sculture di rigalu artighjanali.
(3) flange, sbavature è saldature di pezzi di fusione, forgiatura è saldatura, cum'è a fabbrica di colata di macchine, u cantiere navale è a fabbrica di l'automobile.
(4) ogni tipu di parti meccanica smussatura smussatura è trasfurmazioni di groove, pulizia di tubi, finitura di parti meccaniche di a superficia di u foru internu, cum'è a fabbrica di machini, l'officina di riparazione è cusì.
(5) A riparazione di e parti di l'impeller runner, cum'è a fabbrica di mutore di vittura.

 

nutizie 21

nutizie 22

Caratteristiche principali di u schedariu rotativu:

U file rotativu di carburu cementatu hà e seguenti caratteristiche:

(1) Qualchese metallu (cumpresu l'acciaio induritu) è materiali non-metallici (cum'è marmura, giada, ossa) sottu HRC70 pò esse machinatu à vuluntà.
(2) Pò rimpiazzà a piccula mola cù manicu in a maiò parte di u travagliu, è senza contaminazione di polvera.
(3) Alta efficienza di pruduzzione, decine di volte più altu ch'è l'efficienza di trasfurmazioni di u schedariu manuale, quasi dece volte più altu ch'è l'efficienza di trasfurmazioni di una piccula mola cù manicu.
(4) Bona qualità di trasfurmazioni, finitura alta, ponu processà una varietà di cavità di muffa d'alta precisione.
(5) a longa vita di serviziu, a durabilità hè dece volte più altu ch'è l'attrezzi d'acciaio à alta velocità, a durabilità hè più di 200 volte più altu ch'è a mola d'alumina.
(6) Facile à aduprà, sicuru è affidabile, pò riduce l'intensità di u travagliu, migliurà l'ambiente di travagliu.
(7) U benefiziu ecunomicu hè assai migliuratu, è u costu di trasfurmazioni cumpletu pò esse ridutta da decine di volte.

Fabricazione di macchine CNC è fabricazione manuale:

Di sicuru, ci sò ancu parechji pruduttori chì facenu sempre schedarii rotativi cù a manu, è i so prudutti sò assai irregulari quandu sò usati.

Propensu à u tremulu, a frattura di a lama, l'usura è altri fenomeni, risultatu in assai funziunamentu inconveniente.Mentre a macchina CNC produce a rotazione.

I paràmetri principali di u schedariu, cum'è a prufundità di u groove, a larghezza di u groove, a cuncentrazione di u groove, u cutter Angle è l'angle spirale, anu una alta stabilità.U risultatu, sicuru, hè chì l'ultime hè più cunvene per uperà, eseguisce più liscia, l'effettu di trasfurmazioni hè megliu, è u più efficace in generale.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022