Chì tippu di trapanu hè utilizatu per drill plates steel?

Drill Bit hè un tipu di hardware largamente utilizatu in a nostra machina di custruzzione.Hè utilizatu per perforare i buchi o fori cechi nantu à materiali solidi, è pò ingrandà i buchi esistenti.
Tuttavia, i tipi di drill bits chì scegliemu sò diffirenti in diversi ambienti operativi.I drill bits cumunimenti usati includenu principarmenti drill twist, flat drill, center drill, deep hole drill è nesting drill.

Allora chì tipu di trapanu hè utilizatu per forà i platti d'acciaio?

A punta d'acciaio d'alta velocità hè cunsigliata per a perforazione di piastra d'acciaio.
Inoltre, quandu drilling, dipende di u diametru di u pirtusu.Se u pirtusu hè più grande, u putere di u trapanu elettricu chì deve esse usatu serà più grande.

Avà ci hè un drill bit di piastra d'acciaio spiciali (chiamatu dinù drill bit o Cutter Annular o broach cutter o core drill o core cutter ), chì pò drill assai viloci.

A biella pò esse muntata direttamente nantu à u trapanu magneticu, è i platti d'acciaio di 20 mm di spessore ponu esse perforati in pocu seconde.Hà vantaghji evidenti

U drill di piastra d'acciaio pò esse divisu in drill core d'acciaio d'alta velocità (HSS) è drill core carbure cemented (TCT) secondu u materiale.

Introduzione à a perforazione in piastra d'acciaio à alta velocità (perfora di core HSS):
L'acciaio d'alta velocità per a ferrovia d'acciaio hè aduttatu, cù duie serie di tipu standard è u tipu umitu seccu;Cù una varietà di tippi di manicu, geometria brevettata di i denti finali, cuncepimentu di separazione di chip, stabile è affidabile.
U diamitru varieghja da 12mm à 36mm, è a prufundità hè 25mm è 50mm;

Introduction à la perforatrice à plaques d'acier au carbure (perceuse à carotte TCT) :
U tipu di manicu di u drill di marca glubale hè cumplettamente coperto, è u diametru di a serie standard hè da 11 mm à 150 mm.A prufundità di taglio hè 35mm, 50mm, 75mm, 100mm, 150mm;
U diametru massimu di serie persunalizata hè 200mm, è a prufundità massima di taglio hè 200mm;

Adopta una lama di carburu cimentatu d'alta prestazione impurtata cù particelle ultra-fini, chì hè forte, resistente à l'usura, è hà una eccellente resistenza à l'impattu.A lama hè fermamente ligata cù una guaranzia di vita stabile;U disignu di a lama geomètrica di trè strati riflette cumplettamente e caratteristiche di a piccula forza di taglio è un bonu centru;

Introduzione à u tipu di tippu di perforazione cava:
Mentre selezziunate u drill hollow cù una dimensione propria, u tipu di bastone deve esse sceltu secondu u mudellu di drill magneticu.

Tipi di manicu generale includenu 8 tipi: manicu d'angolo rettu, manicu generale, manicu di quattru buchi, manicu di taglio tondo, manicu filettatu, manicu d'angolo drittu di tipu P, manicu di trè buchi è manicu di taglio piatta.

Introduzione à Twist Drill:
Inoltre, i drills twist ordinali ponu ancu perforare i platti d'acciaio.
Twist drill hè l'uttellu più utilizatu in a machinazione di buchi.
U so materiale hè in generale azzaru d'arnesi d'alta velocità o lega dura.
Hè principarmenti utilizatu per perforatori, torni, trapani manuali elettrici è altri equipaghji meccanichi per processà diversi diametri di fori di diametru.

I drill twist sò generalmente divisi in drills twist shank drittu è cune.
Trapano dritto: adatto per forare un piccolo diametru di foro inferiore a 13,0 mm, trapano elicoidale conico o conico: adatto per fori con un grande diametru di foro e torque.

Twist drill hè u strumentu di machining foru più largamente utilizatu.In generale, u diamitru varieghja da 0,25 à 80 mm.
Hè principalmente cumpostu di una parte di travagliu è un manicu.Ci sò dui groove spirali in a parte di travagliu, chì pareanu torsione, da quì u nome.

Per riduce l'attrito trà a parte di guida è u muru di u foru durante a perforazione, u diametru di u drill twist diminuisce gradualmente da a punta di drill à u stincu, è hè in a forma di un conu invertitu.L'angolo di l'helix di u drill twist influenza principalmente a dimensione di l'angolo di rake nantu à u tagliu, a forza di u lòbulu di a lama è a prestazione di rimozione di chip, di solitu 25 ° ~ 32 °.Groove spirale pò esse fresatu è terra.

L'estremità frontale di a punta di trapanu hè macinata per furmà una parte di taglio per laminazione calda o estrusione calda.L'angolo superiore di a parte di taglio di u drill twist standard hè 118, l'angolo oblicu di u bordu trasversale hè 40 ° ~ 60 °, è l'angolo posteriore hè 8 ° ~ 20 °.
Per ragioni strutturali, l'angolo di fronte hè grande à u latu esternu è diminuisce gradualmente versu u mità.
U bordu trasversale hà un angolo frontale negativu (finu à circa - 55 °), chì agisce cum'è estrusione durante a perforazione.Per migliurà a prestazione di taglio di twist drill, a parte di taglio pò esse macinata in diverse forme secondu e proprietà di u materiale chì hè trattatu (cum'è un drill di gruppu).Twist drills anu dui tipi di stincu: stincu drittu è stincu taper.U primu hè chjapputu in u mandrinu di perforazione mentre chì l'ultimu hè inseritu in u foru cunicu di u spindle o tailstock di a macchina.

In generale, i drill twist sò fatti d'acciaio d'alta veloce.Twist drills cù inserti di carburu cimentatu o curone sò adattati per a trasfurmazioni di ghisa, acciai induriti è materiali non metallici.Piccole frese elicoidali in carburu cementatu integrale sò aduprate per u processu di pezzi di strumenti è circuiti stampati.

Introduzione à Step Core Drill:

La perforatrice a steppa, cunnisciuta ancu com'è trapano a passo o perforatrice a pagoda, è principalmente usata per perforare piastre sottili d'acciaio in 3 mm.

Un drillu pò esse usatu invece di più drills.I buchi cù diversi diametri ponu esse processati cum'è necessariu, è i buchi grossi ponu esse processati à un tempu senza rimpiazzà a perforazione è a perforazione di pusizioni.

Sicondu a forma di groove di u pruduttu, pò esse divisu in groove drittu, groove spirale è groove circular;

Attualmente, tuttu u trapanu di u passu hè fabricatu da CBN full grinding, principarmenti fattu di azzaru d'alta velocità, lega dura, etc., cù esigenze di precisione di trasfurmazioni elevate.Sicondu e diverse cundizioni di trasfurmazioni, u rivestimentu di a superficia pò esse realizatu per allargà a vita di l'utensili è rinfurzà a durabilità di l'arnesi.

I nostri trapani step sò fatti di acciaio superduru à alta velocità.
U diametru di u pruduttu varieghja da 4 mm à 40 mm.
A cumminazzioni di passi varia da 4 passi à 13 passi.
Ci sò dui tipi di groove spirali è groove dritti.
Adatta per a perforazione è l'alesatura di l'acciaio, ghisa, acciaio inox è altri materiali;
macinazione di precisione cù l'equipaggiu autumàticu;U prucessu di revestimentu pò esse sceltu.

Per quessa, hè ancu impurtante di selezziunà un bonu drill bit per drilling steel plate.

Ma ùn vi preoccupate.Sè vo avete qualchì quistione, per piacè sentite liberu di cuntattateci.
Semu sempre pronti à risponde à ogni dumanda per voi.

Avemu una squadra di serviziu prufessiunale è una squadra di pruduzzione.Ùn importa micca chì ordinate una dimensione regulare o avete bisognu di persunalizà, vi furniremu una gamma completa di servizii attenti.

Benvenuti à a vostra dumanda in ogni mumentu!

Lillian Wang
Strumenti Giant Solu i migliori arnesi chì avemu fattu
Tianjin Ruixin Tools & Hardware Co., Ltd.
Email: wjj88@hbruixin.net
Mob/Whatsapp: +86-18633457086
Web: www.giant-tools.com


Tempu di Postu: 29-Sep-2022